MyVoiceInside.Blogg.se

Behind the shades

Publicerad 2016-08-29 23:44:08 i Allmänt,


10h jobb. 
- 2 ägg på knäckemacka till frukost. 
- 1 smoothie till lunch. 
- Nötter till mellanmål. 
- En halv melon till middag. 

Medan de äter sushi sitter jag där och stirrar, tyst och tom. 4 av 6 runt bordet äter men inte jag. Jag som mest borde... 

Mina cateyes brills dolde bra hur vattning ögonen blev. Bakom glaset var jag förstörd och tankarna cirkulerade hetsigt. 
"Varför äter jag bara inte?", "när ska jag äta? Ska jag äta?", "varför vill han inte ha mig?" Osv osv. 
Jag klättrade upp, föll ned, klättrade upp och föll pladask femhundratio gånger om under hela dagen. 
Bland ett helt hav av modefolk försökte jag hålla minen... Lyckades väl ganska bra trots allt. 

Då intar jag dag 2 av 3 imorgon. 
Huvudet exploderar av värk, magen kurrar... 
Jag är så idiotisk. 
Vet att detta kommer sluta med en stor hetsätning... 
Vilket vackert slut på en vacker saga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela