MyVoiceInside.Blogg.se

Dreaming of Kate Moss

Publicerad 2016-09-25 23:57:39 i Allmänt,


Kate Moss during 90's. 

Tänk om en såg ut såhär, lesbisk crush! 

Idag har jag haft ganska mycket ångest över maten, vikten och min ballongmage. 

Frukost - 2 riskakor, 1 smoothie, 1 kaffe. 
Sen lunch - 10 bitar sushi. 
Middag - 1 omelett på 3 ägg och 2 skivor skinka. 
Kvällssnack - broccoli. 

Detta är liksom normalt. Under normalt till och med. Har även promenerat 1 timme, jobbar på golv i 4 h, sprungit i 45 min. Ändå så ångestladdat, min mage har stått ut som världens gravidmage, har känt mig så jävla tjock. 
Så jävla tjock. 
Äckliga jag... 
Men jag har ätit &&&&& inte spytt!!!!!! Så bra antar jag. 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2016-09-26 19:15:09

En stor applåd att du inte spydde. Ju fler ggr du står emot, desto mer nära kommer du ett bättre liv. Man tror inte det i början, men att spy sänker en både fysiskt och psykiskt. Det låter klyschigt, men det är sant - Det går att bli frisk(are) och det är så jävla mycket värt det! :D

Svar: Åhhh tack hjärtat! Känner mig faktiskt ganska stolt. Inte spytt på ett bra tag nu. Det sänker en verkligen så mycket psykiskt för min del, även fysiskt för min kropp kämpar emot som fan när jag spyr. Tack tack all all kärlek ❤️❤️❤️❤️❤️
myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela