MyVoiceInside.Blogg.se

K A O S

Publicerad 2016-11-16 01:21:40 i Allmänt,

Igår vändes hela mitt liv upp och ned, rördes om ordentligt och jag lämnades gråtandes på golvet. Fan vad mitt liv suger just nu. Aldrig är jag värd lugn och ro, dramatik och problem bör bli mitt mellannamn. 

Kaos kaos kaos - uppdaterat när jag inte ligger på golvet och gråter. 

Tror inte jag kommer nämna här vad som har hänt, blir nojig. Ja ni förstår ni som även skriver anonymt. 
Men vet att några kollar in regelbundet, ingen har dött, ingen är skadad, eller min själ är men men. 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2016-11-16 12:13:24

<3

Postat av: poetictouch.blogg.se

Publicerad 2016-11-17 13:41:19

Hoppas du är okej, trots allt! <3

Sv: Nja, många vet ju att jag inte alltid mår så bra, men har nog bara en kompis som vet om hur mina ätstörningar är och hur det påverkar mig. Försöker dock hålla upp fasaden i skolan för där vill jag inte att någon ska veta ..

Postat av: Bara ner

Publicerad 2016-11-25 12:14:03

Du är aldrig ensam! Vi är så många fler i det här träsket och det finns alltid någon som har varit i eller går igenom samma situation som en själv. <3

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2016-11-26 22:31:40

<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela