MyVoiceInside.Blogg.se

VILL BLI SMAL NU!!!!!

Publicerad 2017-02-06 22:27:29 i Allmänt,



JAG VILL BARA BLI SMAL SMAL SMAL SMAL SMAL SMAL SMAL - har det ekat 24/7 idag. Blir tokig på den äckliga rösten som även tar all min energi...


Fy i helvetes jävla k*k rent ut sagt. Fick världens gravaste ångestpåslag på jobbet. Tårarna ville bara pressa sig ur mig, hjärtat bankade i takt som en jävlig snabb technolåt... 

jag som trodde jag hade övervunnit ångesten men nu har den varit i kroppen och spökat grovt i 4 dagar. 

Pallar inte detta. Orkar verkligen inte... 


Maten går åt helvete och drar ned mig ännu mer i måendet för jag tänker hur jävla värdelös jag är som inte klarar av maten. Hur jävla svårt ska det vara att äta? Så jävla fucking värdelös! Är så jävla arg på mig själv så jag snart spricker av ilska... 

VILL BARA BLI SMAL NU NU. Vill se ben, vill försvinna... nu skriker det inom mig. SMAL NUUUUU! Sluta ät människa, du kommer bli tjock..... 

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2017-02-07 02:03:36

Fina du. Du är inte ensam i detta helvete. Jag var inlagd på ätstörningsklinik i ett år och har kommit ut, utan ångest. Med kärlek för mig själv. Det är möjligt. Maila mig om du vill prata av dig mer: [email protected]

Svar: Tack hjärtat!!! Det är verkligen såååå inspirerande!!!!! Fan vad grym du är!!!
myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela