MyVoiceInside.Blogg.se

Back at it...

Publicerad 2017-05-14 23:02:29 i Allmänt,

Ögonen svider, jag är trött. 

Jag har tryckt i mig 2 skivade bananer, samt hallon - de doppade jag i smällt nutella. 
Fick pangångest

Min roomie sitter i rummet bredvid toan men orkar inte bry mig alls... 
Tar ändå en dusch och spyr på samma gång. 

Står i duschen med 2-3 cm hög vatten.spya flyter på ytan. Tänker för en sekund hur äckligt det ser ut men fortsätter... Tar handen i spyan och plockar bort de stora delarna för att förhindra stopp i rören, jag försöker pricka toan från duschen - några träffade mitt i prick andra inte... 

Hur jävla sjukt och äckligt är inte detta? Och jag tar det som en klackspark, som om det är att göra kaffe på morgonen, borta tänderna. Jag bara "gör" utan att rycka på axlarna... 

Spytt två gånger på en vecka efter att inte har gjort det på 2-3 månader...  

Det sjukaste - varit sjuk i 5 dagar. 
Knappt kunna äta pga illamående. 
Går jag ner i vikt? 
Inte ett jävla skit. 
BLIR SÅ JÄVLA ARG... Alla går ner i vikt när de är sjuka. 
Gör jag det? Nääää... fuck it. 

Kommentarer

Postat av: Daniella

Publicerad 2017-05-15 17:23:27

två bananer och några hallon är ingenting att ha ångest över <3 det är inte ens i närheten av vad du behöver i näringsväg per dag.

Svar: Jag vet. Men ätstörningen håller inte med riktigt..,
myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela