MyVoiceInside.Blogg.se

I L S K A

Publicerad 2017-05-18 22:27:41 i Allmänt,

Jag blir arg. Idag är jag arg på vården. Och ganska ledsen över min upplevelse där. Besviken... 

Jag har alltid haft positiva upplevelser relaterat till vården men senaste gången var under all kritik. Så ja, jag är lite arg över det. 

Jag öppnade precis en snap från en kompis som är med de andra två som jag sa upp kontakten med. 
Jag blir bara så fruktansvärt jävla arg, lite ledsen. 
Jag vet att jag gjorde rätt beslut men ändå kan jag bli arg över allt ganska grovt... Sättet de gjorde det på, det tär på mig som fan... Tanke på att jag trodde vi var så bra vänner och sen blev det som ett hugg i ryggen. 

Ville bara få ur mig det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela